niedziela, 18 sierpnia 2013

Szkołą ?! Już tak szybko ??!

Siemanie . Co tam u was? Wczoraj byłam na zakupach do szkoły i powiem wam jedno. W tych sklepach nic ciekawego nie ma . Kupiłam zaledwie jedne buty i tam pare rzeczy typowo kosmetycznych a to dlatego że nie mogłam się pogłębić w sklepach w plazie bo mój kochany tatuś nienawidzi zakupów ( no chyba że w sklepie wędkarskim ) . Jakoś wróciłąm w granicach 16 a potem nie miałam co robić więc otworzyłam laptopa i zaczęłam puszczać piosenki i robić zdjęcia z kamerki. : D  ( na dole macie pare tych zdjęć ).
Czy wy też macie tak że jak przed snem usłyczycie jakąś piosenkę to ją sobie w myślach śpiewacie ? Dobra ja kończe papa i życzę wam miłych wakacji ( przynajmniej tej części która nam została ).



( buty moich marzeń )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz